Home Utile Damen vrea să dubleze numărul de angajaţi ai şantierului naval din Mangalia
Utile

Damen vrea să dubleze numărul de angajaţi ai şantierului naval din Mangalia

Damen vrea să dubleze numărul de angajaţi ai şantierului naval din Mangalia cu aproximativ 3000 – 4000 de oameni.

Chris Groninger, este noul şef al operaţiunilor şantierului naval din Mangalia, devenit cel mai mare activ din portofoliul olandezilor. Acesta a condus timp de patru ani un şantier naval al Damen din Vietnam.

Şantierul naval din Mangalia, cel mai mare din ţară este controlat de statul român (51%) şi de grupul olandez Damen (49%). Damen mai are în România şi şantierul naval de la Galaţi.

“Șantierul Naval Damen Mangalia a fost achiziționat cu scopul de a putea construi acele nave cu o lungime mai mare de 150 de metri și, în special, nave cu o lățime mai mare decât cele pe care le producem în prezent. Limitarea de lățime de 32 de metri de la Galați ne-a determinat să căutăm o nouă locație adecvată pentru acest tip de nave. Dacă privim în jur, astăzi, în lume, construcțiile navale se confruntă cu una dintre cele mai mari crize. În special, în Asia Pacific se închid șantiere zilnic. În acest moment, doar câteva nișe de piață se bucură de un portofoliu generos de comenzi. Printre acestea, navele mari de croazieră”, a adăugat Chris Groninger.

Mangalia

Istoria Damen Shipyards Group a început în 1927, când Jan și Rien Damen, și-au deschis un șantier naval în Hardinxveld, pe malul râului Merwede din Olanda. În 1969, fiul lui Jan, Kommer Damen, a preluat afecerea familiei și a introdus un nou concept revoluționar, care a constituit semnul distinctiv al Damen de atunci și până azi: standardizarea în construcțiile navale.

Astăzi, Damen operează în peste 30 de șantiere navale de construcții și reparații, cu un număr de peste 10.000 de angajați în întreaga lume. Până în prezent, Damen a livrat mai mult de 6.000 de nave în peste 100 de țări.

Damen livrează în mod curent până la 180 de nave noi construite anual, către o paletă largă de piețe maritime, incluzând offshore, dragaj, porturi și terminale, transport public, pescuit, apărare și securitate, super-yachturi.

Sursa mangalianews.r

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

AventurăLifestyleUtile

Tot ce trebuie să știți despre Barcelona Golf Invitational prezentat de BOAT și Voly Group 2025

Barcelona Golf Invitational prezentat de BOAT și Voly Group, revine pe 14-15...

EditorialNoutatiSailingUtile

Declarația EBI cu privire la anunțul privind tarifele de retorsiune ale UE la importurile din SUA

Declarația EBI cu privire la anunțul privind tarifele de retorsiune ale UE...

EditorialNoutatiUtile

Yamaha câștigă premiul CSI al NMMA pentru excelență în satisfacția clienților

Centrul Yamaha U.S. Marine a acceptat premiul CSI al National Marine Manufacturers...

AventurăCruising & CharteringDesignEsențialLifestyleUtile

Cum influențează lumea în schimbare designul superyacht-urilor?

Cum influențează lumea în schimbare designul superyacht-urilor? Pandemia Covid-19 a schimbat lumea....