Swarowski, casa austriacă specializată în cristale, zirconiu și diamante cultivate în laborator va instala expoziția „Maeștrii Luminii” la Los Angeles în această toamnă. Această filială din California va evidenția legătura sa istorică cu cinematografia.
După Viena, Milano, Shanghai și Seul, expoziția aniversară „Maeștrii Luminii” a Swarovski va ajunge la Los Angeles, începând cu 29 octombrie, dezvăluie WWD. Concepută de Giovanna Engelbert , directoarea de creație a casei, și regizată de jurnalistul de modă Alexander Fury , această oprire americană va lua forma unei călătorii captivante care retrasează istoria Swarovski, cu accent deosebit pe legăturile sale îndelungate cu Hollywood-ul.
Swarovski își consolidează imaginea de brand
„Masters of Light este modul nostru de a sărbători 130 de ani de împărtășire a bucuriei cu lumea. Este un omagiu adus artei, măiestriei și bucuriei care caracterizează Swarovski ”, a declarat Alexis Nasard, CEO al Swarovski. Înainte de a ajunge la Los Angeles, expoziția a fost prezentată la Palazzo Citterio din Milano vara trecută. În centrul acestei scenografii captivante: piese de arhivă, creații haute couture, inclusiv o rochie de Gianni Versace , precum și un spațiu dedicat diamantelor create de Swarovski , care întruchipează măiestria tehnologică a casei de modă.
Prin intermediul acestei expoziții internaționale, Swarovski își consolidează imaginea de brand, consolidându-și în același timp rădăcinile culturale în rândul unui public larg. Această strategie a fost emulată de alte case de modă importante: Giorgio Armani a dezvăluit recent o expoziție la Milano care sărbătorește cei 20 de ani de activitate în domeniul haute couture; în 2024, Buccellati și-a prezentat cele mai fine creații într-o prezentare grandioasă organizată la Veneția.
Schimbare strategică de comunicare
Creșterea imaginii Swarovski este însoțită de o schimbare strategică în comunicare. În urmă cu un an, brandul a numit-o pe Ariana Grande ambasador global . Cu aura sa generațională și prezența digitală puternică, cântăreața întruchipează o nouă față pentru brand. Combinată cu crearea de conținut și o colecție capsulă, această colaborare permite Swarovski să combine moștenirea și atractivitatea, adresându-se în același timp generațiilor mai tinere.
Comentați?