Home Ambarcațiuni Electrice Temsa extinde electrificarea la industria marină
Ambarcațiuni ElectriceLa ziNews

Temsa extinde electrificarea la industria marină

Temsa

Temsa este unul dintre principalii jucători din industria autobuzelor — nu doar în Turcia — care și-a accelerat tranziția către electrificare. Producătorul turc de autobuze și autocare se extinde în aplicații marine BEV.

Compania a participat la Electric & Hybrid Marine Expo, care a avut loc la Amsterdam în perioada 24-26 iunie, unde și-a prezentat portofoliul de tehnologii de baterii adaptate pentru aplicații maritime.

Motoarele PACCAR MX-13 propulsează o navă revoluționară

Temsa și calea sa spre diversificare

Deși Temsa este recunoscută în principal pentru autobuzele sale electrice și hibride, intrarea sa în segmentul maritim marchează o diversificare strategică. La expoziție, compania a prezentat sisteme de stocare a energiei concepute pentru o gamă largă de tipuri de nave, subliniind abordarea sa modulară a integrării bateriilor.

Soluțiile marine ale Temsa abordează în prezent trei categorii principale. Pentru ambarcațiunile rapide de înaltă performanță, compania oferă baterii cu rată C ridicată, capabile să furnizeze între 100 kW și 500 kW pe durate scurte de timp. În segmentul de agrement – inclusiv yachturi, catamarane și ambarcațiuni între 12 și 50 de metri – Temsa furnizează sisteme auxiliare de alimentare la 24V și 48V (în module de 10 kWh), precum și sisteme de tracțiune cuprinse între 200 kWh și 1.000 kWh.

Pentru navele comerciale, cum ar fi feriboturile de pasageri, compania acoperă nevoi de propulsie de la 600 kW la 1.000 kW , cu configurații de baterii care se extind de la 500 kWh până la 2.000 kWh.

Capacitățile și avantajele unui integrator de sisteme

Compania se concentrează în continuare pe integrarea sistemelor de stocare a energiei, mai degrabă decât pe fabricarea de celule. „ Nu producem celule de baterii; creăm soluții pentru sisteme de stocare a energiei ”, au declarat reprezentanții Temsa. Chimia bateriei utilizată în prezent este Li-Ion NMC (Nichel Mangan Cobalt), preferată pentru densitatea sa energetică ridicată. Cu toate acestea, compania dezvoltă activ sisteme bazate pe LFP (Litiu Fier Fosfat) și explorează tehnologii de baterii în stare solidă și sodiu-ion ca parte a foii sale de parcurs viitoare.

În ceea ce privește configurațiile hibride, Temsa prioritizează arhitecturile hibride seriale, integrând stocarea energiei electrice ca element fundamental. „ Principalul nostru obiectiv este furnizarea de baterii ”, a menționat compania, „ iar în prezent abordăm soluțiile hibride seriale ca prim pas”.

CEO-ul Temsa, Evren Güzel

Directorul general al companiei turcești, Evren Güzel, a comentat: „ Electrificarea mobilității în sectorul maritim este esențială pentru un viitor sustenabil. TEMSA își completează dezvoltarea tehnologică cu contribuții la trecerea mai amplă către mobilitatea electrificată. Participarea la Electric & Hybrid Marine Expo este o mare onoare pentru noi și o indicație clară că suntem pionieri în transformarea electrificării în industria maritimă.”

În acest moment, am depășit cu mult furnizarea de baterii industriei maritime. În acest sens, oferim clienților noștri sisteme de propulsie 100% electrice, hibride în serie și hibride în paralel, oferind soluții complete. Pe lângă soluțiile noastre standard, putem produce soluții personalizate care să satisfacă pe deplin nevoile clienților, prin abordarea noastră inginerească specifică fiecărui proiect. Având ca obiectiv electrificarea mobilității, vom continua să modelăm viitorul transportului durabil .

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

În acțiuneLa ziNews

Torres Full Hybrid – SUV-ul premium KGM, companionul ideal pentru un lifestyle exclusivist

În lumea yachtingului, mobilitatea terestră este la fel de importantă precum cea...

DesignEsențialÎn acțiuneLa ziNews

Tecnomar for Lamborghini 101FT – când spiritul supercar face valuri pe mare

Marina din Monaco a devenit decorul unei declarații îndrăznețe: Lamborghini nu mai...