Home La zi Bentley dezvăluie „cea mai mare schimbare” a logo-ului din istoria sa de 100 de ani
La ziLifestyleNewsVideo

Bentley dezvăluie „cea mai mare schimbare” a logo-ului din istoria sa de 100 de ani

Bentley a dezvăluit o versiune simplificată a emblemei sale familiare, Winged B, marcând doar a cincea schimbare de brand de la înființarea producătorului auto, în urmă cu mai bine de un secol.

Creat de echipa internă de design a Bentley, condusă de directorul de design Robin Page, logo-ul este prima dezvăluire a unei „noi ere a limbajului de design Bentley”. Logo-ul va apărea pe un set de mașini concept care va fi dezvăluit săptămâna viitoare. Logo-ul original al companiei a fost conceput de ilustratorul F Gordon Crosby în 1919 și a fost actualizat doar de trei ori de atunci – în 1931, în anii 1990 și în 2002.

Cea mai profundă schimbare în mai bine de un secol

Potrivit Bentley, cea mai recentă iterație, care a fost bazată pe un concept al membrului echipei de design interior Young Nam, este „cea mai mare schimbare a mărcii instantaneu recognoscibile din mai bine de un secol de istorie”. Elementele principale ale emblemei cu litera B înaripată rămân, dar aripile au fost simplificate și stilizate cu un model în formă de diamant, în timp ce penele de sub litera B centrală au fost eliminate complet pentru prima dată.

Potrivit echipei de design, forma mai ascuțită „amintește de aripile unghiulare ale unui șoim călător”. În centrul emblemei, litera B a primit aspectul de a fi înconjurată de un inel metalic teșit cu o margine de sticlă teșită, astfel încât să poată fi folosită ca element grafic fără aripi. „Dacă un brand de lux este produsul poveștilor pe care le-a creat, atunci emblema sa este semnătura sa”, a declarat Robin Page, directorul de design al Bentley.

115 ani de pasiune Alfa Romeo: între emoție, design și spirit marin

„Într-o eră a complexității și fidelității tot mai mari datorate digitalizării, un exercițiu de simplificare și rafinament este o necesitate modernă – și, prin urmare, noua emblemă este mai curată, mai clară și mai impactantă decât predecesoarea sa. Noul Winged B – și concept car-ul care îl introduce – simbolizează ambele un viitor puternic și interesant pentru această companie și produsele sale excepționale, lucrate manual”, a continuat acesta.

Bentley, pe linia deschisă de alte mărci Premium și de lux

Compania a dezvăluit, de asemenea, o versiune plată, cu linii desenate, a logo-ului, care se așteaptă să fie utilizată ca parte a brandingului, într-un videoclip de anunț. Bentley este cel mai recent brand auto care dezvăluie un logo simplificat, Audi creând o versiune plată a logo-ului său distinctiv cu patru inele, iar Peter Saville creând o actualizare „subtilă, dar necesară” a logo-ului Aston Martin. Anul trecut, marca auto Jaguar a făcut furori cu rebrandingul său „unic și neînfricat”, care a fost întâmpinat cu reacții negative online.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

În acțiuneLa ziNews

Torres Full Hybrid – SUV-ul premium KGM, companionul ideal pentru un lifestyle exclusivist

În lumea yachtingului, mobilitatea terestră este la fel de importantă precum cea...

DesignEsențialÎn acțiuneLa ziNews

Tecnomar for Lamborghini 101FT – când spiritul supercar face valuri pe mare

Marina din Monaco a devenit decorul unei declarații îndrăznețe: Lamborghini nu mai...