Cum atragi clienti noi pentru afacerea ta cu campanii PPC optimizate?

campanii PPC

Optimizările campaniilor PPC sunt cruciale pentru susținerea sau îmbunătățirea campaniilor plătite.

Există numeroase trucuri pe care o agentie de marketing online le folosește pentru a îmbunătăți performanțele campaniei PPC. Iată câteva recomandări pentru a atinge mai rapid obiective de marketing fixate:

  • Definește-ți obiectivul

Mai devreme sau mai târziu, trebuie să alegi ce ai dori să obții din eforturile tale de marketing. Obiectivul trebuie să fie legat de generarea mai multor vânzări, de transmiterea unui mesaj și în final de popularizarea cât mai bună a mărcii. Scopul tău va determina cel mai bun mod de a utiliza metodele de mai jos pentru a-ți optimiza efortul.

  • Cuvinte cheie

Cuvintele cheie generează reclame în rețeaua de căutare. O campanie greșit setată poate genera o mulțime de cheltuieli inutile, dacă cuvintele cheie sunt ineficiente. Verifica de două ori pentru a te asigura că cuvintele cheie sunt relevante. Limitează cuvintele cheie la fiecare grup de anunțuri și adaptează-le la fiecare campanie ppc.

  • Textul publicitar

Nu este nevoie să reinventezi roata, adaugă doar variante ☺ . Atunci când optimizezi textul publicitar, folosește același principiu ca și în cazul cuvintelor cheie. Dacă textul publicitar nu are rezultate,  verifica și actualizează-l conform cuvintelor cheie. Fiecare grup de anunțuri trebuie să aibă în permanență 2-3 variante de text publicitar.

  • Termeni de căutare și cuvinte cheie potrivite

Datorită potrivirii largi și a variantelor apropiate cu interogarea, unele căutări ar putea fi nerelevante. Este nevoie de o optimizare esențială pentru fiecare campanie ppc. Examinează expresiile de căutare care declanșează reclame. Caută anumite cuvinte cheie, precum și teme generale.

  • Buget potrivit

În multe cazuri, bugetele ppc trebuie alocate în campanii. Nu este întotdeauna nevoie, dar în principiu aceasta poate fi o orientare standard excelentă. Atenție, uneori nu se va putea aplica în circumstanțe în care brandingul sau conștientizarea mărcii ori campaniile de display specifice nu generează multe conversii.

De asemenea, brandingul poate converti, dar nu necesită un buget. Reclamele Bing au adăugat capacitatea de a utiliza ceva pentru bugetul bazat pe estimări de conversie, care trebuie să aducă o bună optimizare de timp conform bugetului alocat pentru obiectivele de marketing.

  • Landing Page-uri

Paginile tale  de destinație sunt, de obicei, prima parte a campaniei pe care o controlezi. De asemenea, ele îți creează sau împiedică succesul afacerii tale. Cum ar afecta acest lucru succesul campaniei tale dacă poți crește rata de conversie a paginii de destinație cu 1%?

Nu testezi variante de pagină de destinație? Este timpul să începi să te ocupi de asta, chiar dacă este doar un simplu test A / B. Există mai multe instrumente și servicii rentabile pe care le poți utiliza. Începe cu testarea A / B și ia în considerare testarea multi-variante în viitor.

Urmărește orice test de pagină de destinație în funcție de grupul de anunțuri; vei fi surprins de performanța diferitelor pagini de destinație cu diverse grupuri ale anunțului. Dacă ai informații despre trafic, poți obține mai multe detalii și direcționare în funcție de cuvântul cheie.

agentie PPC din Bucuresti este capabilă să optimizeze rezultatele generate de campanii ppc și folosește corect bugetul alocat pentru servicii de marketing online.

  • Concluzii

Din ce am analizat până acum, există întotdeauna oportunități de a îmbunătăți acțiunile de marketing prin optimizarea acestor campanii PPC. Întreabă agenția re7consulting.ro despre cele mai noi tendințe în publicitatea PPC pentru a înțelege mai multe despre optimizarea eforturilor tale de marketing.

Adaugati comentariu