Alfa Romeo devine noul partener al echipei Luna Rossa, vârful de lance al sportului nautic internațional și un simbol al sportivității italiene și al inovației tehnologice la nivel internațional. Se naște astfel o colaborare autentică și ambițioasă care aduce împreună două simboluri italiene cu o viziune comună: inovație constantă, excelență în sport și depășirea permanentă a propriilor limite.
Această colaborare dă viață unei călătorii pline de semnificații, în care Alfa Romeo și Luna Rossa vor înfrunta împreună o provocare fără precedent: Cupa Americii, cel mai prestigios trofeu al sportului nautic de pe planetă.
Pirelli și Prada susțin împreună echipa Luna Rossa în America’s Cup
Ajunsă la cea de-a 38-a ediție, competiția atrage milioane de fani și, pentru prima dată în istorie, va fi organizată în Italia, în peisajulmagnific al Golfului Napoli – un cadru ideal în care peisajul, cultura sportivă și infrastructura se contopesc într-un mod unic.
În calitate de Sponsor Oficial, Alfa Romeo îmbrățișează cu entuziasm această nouă aventură, deoarece împărtășește aceeași filozofie care animă echipa Luna Rossa: determinarea competitivă laolaltă cu cele mai sofisticate inovații tehnologice.
Pentru a atinge cele mai ambițioase obiective și cele mai bune performanțe, Alfa Romeo și Luna Rossa se bazează pe competență, proiectare, utilizarea unora dintre cele mai avansate materiale din lume și cele mai bune tehnici de inginerie.

Prezentarea oficială a noului parteneriat (VIDEO)
Anunțul oficial al noului parteneriat a fost făcut într-un material video captivant , în care sunt prezenți Santo Ficili, CEO Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, directorul departamentului de marketing, comunicare și proiecte strategice Alfa Romeo; și Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa.
Împreună, cei trei protagoniști dau glas unei povești care celebrează cei 115 ani de existență Alfa Romeo și curajul de a-și asuma noi provocări, cu spiritul celor care nu își amintesc istoria doar cu nostalgie, ci o relansează spre viitor.
Alfa Romeo Tipo 33/3 din filmul „Le Mans” evaluat la peste 2 milioane euro
Concret, prin imagini evocatoare și un ton profund emoțional, materialul video prezintă întâlnirea dintre două branduri care aparțin unor lumi diferite, dar sunt animate de aceeași energie și de aceleași valori: cutezanță, performanță, eleganță și spirit italian.
Clipul începe prin anunțarea echipei Luna Rossa, la bordul splendidei Alfa Romeo 1900 Super Sprint din 1956, în calitate de echipaj oficial pentru Mille Miglia – „cea mai frumoasă cursă din lume”, care va lua startul la Brescia în data de 17 iunie.
Max Sirena face o paralelă evocatoare între pilotarea unui automobil și conducerea unei ambarcațiuni de competiție: se schimbă doar suprafața, asfalt în loc de mare, dar emoția, instinctul și adrenalina rămân aceleași.
Aceste imagini nu sunt doar simbolice, ci anticipează esența colaborării dintre Alfa Romeo și Luna Rossa: o sinergie tehnică concretă, care aduce împreună două entități italiene remarcabile, animate de viziunea comună asupra performanței și inovației.
O colaborare care depășește cu mult vizibilitatea sau comunicarea, traducându-se într-un adevărat schimb de competențe, prin implicarea echipelor respective în dezvoltarea comună a unor soluții de înaltă tehnologie.
Această călătorie este călăuzită de schimbul de know-how în domenii-cheie precum utilizarea de materiale avansate, gestionarea performanței și analiza datelor, domenii în care ambele echipe au o experiență vastă.
Santo Ficili, CEO Alfa Romeo, a declarat:
Nu există un partener mai bun decât Luna Rossa, un brand care, ca și noi, poartă cu sine o identitate puternică, o istorie impresionantă și o viziune clară a ceea ce va urma, o pasiune pentru sport, un îndemn pentru excelență, un sentiment profund de apartenență și mai presus de toate…vorbește italiană. La fel ca Alfa Romeo.
Max Sirena, directorul echipei Luna Rossa, a conchis:
Există o afinitate naturală între Luna Rossa și Alfa Romeo: rădăcini adânci, tradiție italiană, spirit sportiv și preocuparea constantă pentru excelență. Împărtășim chiar și culoarea noastră distinctivă: roșu. Parteneriatul nostru se bazează pe valori comune și capătă tot mai multă consistență.
Comentați?