Constantin Nautics: Artă românească peste mări și țări

Brățările nautice sunt accesorii care indiferent de sezon readuc stilul sportiv, elegant sau smart casual și dau o notă de nou și original în garderoba bărbaților și a femeilor.

Modelele de brățări sunt realizate din materiale calitative și rezistente la apă și temperaturi extreme.

Brățările au închideri din oțel, aur sau argint la care pot fi adăugate cristale Swaroski. Sunt accesorii de tip statement, care pot spune ceva despre personalitatea purtătorului – toate aceste elemente fac ca gama de brățări nautice să fie un „must-have” al cutiei cu accesorii masculine sau feminine.

„Constantin Nautics”, livrează brățări nautice în peste 15 piețe din Europa, dar și în Australia sau America de Nord.

Țări precum Germania, Italia și Franța fiind cele mai importante piețe de desfacere, dar și țări precum Canada, Australia sau Belgia susțin brandul înregistrând vânzări semnificative.

Vânzările din București reprezintă aproximativ 40% din rulajele la nivel național, aici intrând atât cele online, cât și cele din magazinele fizice. Vânzările „Constantin Nautics” într-o zi normală variază între 150-200 de produse, dar în perioade precum Black Friday sau alte sărbători, acestea cresc de 4-5 ori, perioada de iarnă,
Noiembrie și Decembrie reprezentând cca 40% din totalul vânzărilor din an.

Pentru 2019 se estimează o creștere de peste 10% față de anul anterior.

Pe fondul unei veri prelungite, un apetit al cumpărătorilor pentru accesorii și un „Black Friday” mai optimist. Totodată și noile modele de brățări, culori, materiale sau tematica aleasa au contat la niște cifre mai bune.

Pentru „Centenarul României”, colecția creată special în culorile drapelului

Elementul autentic „România 100 1918-2018” atașat fiecărui produs, brățară nautică sau breloc, vânzările au explodat propulsând modelul „Centenar” pe primul loc în vânzări. Toate produsele sunt confecţionate manual și sunt creații originale ale brandului.

Anul 2018 a adus câteva schimbări de direcție, legând parteneriate cu magazine de tip „stop shop”, peste 120 de locații cum ar fi:benzinăriile Mol; cafenelele „5to go”; magazine din rețeaua B&B Collection sau locații din
grupul „Lagardère Travel Retail”, urmând ca în perioada următoare să se continue extinderea și consolidarea parteneriatelor. În prezent, compania își desfășoară activitatea în trei puncte proprii de vânzare – Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, ParkLake Shopping Center.

Participarea ca expozanți la Campionatul Mondial de Kayac Canoe din Portugalia, Salonul Nautic de la Paris și cea mai mare expoziție de ambarcațiuni și accesorii din lume, Salonul Nautic de la Düsseldorf sunt un succes internațional deosebit. 2019 –

Anul schimbărilor

Pentru sezonul următor, „Constantin Nautics” își va diversifica portofoliul de produse, venind cu noi accesorii cu tematică nautică, ce pot reprezenta cadoul ideal sau completa o ținută vestimentară cu tematică marinarească, într-un mod autentic și fin.

Combinații de „present box”, mix-uri de produse în cutii gata pentru a fi oferite drept cadou. Pe lângă cămășile deja existente pe site, noi produse precum portofele din piele naturală lucrate manual și card holder, sau pantaloni scurți de baie; ceasuri cu inserții autentice marinărești; ochelari de soare sau dry bag-uri, se vor regăsi atât în magazinele offline cât și în online, loculde unde majoritatea clienților fac achiziții.

În următorii cinci ani reprezentanții „Constantin Nautics” vor mări notorietatea brandului pe piețele în care activează, își va întări prezența la târgurile nautice internaționale și pe alte piețe noi cum ar fi Statele Unite ale Americii, Israel, Grecia sau Rusia. Astfel, „Constantin Nautics”, ar urma să devină primul brand românesc ce crează, vinde național și exportă accesorii nautice românești în întreaga lume.

Adaugati comentariu