Pentru al cincilea an consecutiv, Disaronno, celebrul lichior italian, se prezintă în fața publicului cu o ediție specială creată, de această dată, în colaborare cu Missoni, faimoasa casă de modă italiană.
Designul sticlei ”Disaronno wears Missoni” este unul special, la fel ca și băutura în sine: zig zag-ul, specific prestigioasei case de modă, transformă sticla iconică într-un obiect de colecție veritabil, elegant, fiind astfel cadoul perfect pentru pasionații de modă, care nu pot concepe sărbătorile de iarnă fără Disaronno. Cu aproape 8 milioane de sticle vândute în întreaga lume, edițiile speciale marca Disaronno, reunite sub proiectul ICON, se bucură de un succes incontestabil la nivel mondial, dovadă și colaborările din anii precendenți, cu brandurile Moschino, Versace, Cavalli și Etro. Disaronno donează o parte din veniturile ICON organizației Națiunilor Unite “Fashion 4 Development”, unul dintre principalii finanțatori ai programelor pentru dezvoltarea comerțului cu produse textile și combaterea sărăciei în Africa.
Sticla ”Disaronno wears Missoni” este deja disponibilă și în România, în marile rețele de retail, precum și in locațiile premium HoReCa, în format normal, dar și într-o prezentare specială, de pachet cu două pahare.