Indiferent de domeniul în care activezi, peisajul concurențial arată astăzi mult diferit față de acum 10 ani, spre exemplu. Dacă atunci era suficient să ai o forță de vânzare puternică, să faci publicitate clasică și să oferi produse calitative astfel încât clienții să te aleagă în detrimentul concurenților, astăzi, odată și cu creșterea utilizării mediului online, este nevoie ca eforturile tale de comunicare să aibă la bază o strategie de marketing bine pusă la punct care să îți asigure o prezență consolidată în mediul digital.
Tot mai mulți oameni folosesc Internetul pentru a se informa, pentru a se relaxa și pentru a face diverse activități de divertisment, deci e de la sine înțeles că businessul tău trebuie să fie prezent în acest mediu pentru a se promova și pentru a atrage clienți potențiali sau chiar pentru a-i fideliza pe cei existenți.
Pentru a-ți crește afacerea însă, pe lângă faptul că este necesar să ai un plan de promovare online bine pus la punct, integrat și care să folosească instrumente de comunicare digitală actuale și relevante astfel încât să atingă publicul tău țintă, este nevoie să eficientizezi și automatizezi multe din activitățile din cadrul companiei tale.
Din fericire, există o mulțime de tool-uri online care permit efectuarea unor sarcini de lucru într-un mod automatizat și care te vor ajuta să cheltui mai puține resurse materiale și chiar umane.
În materialul de astăzi vom prezenta 7 tool-uri online esențiale pe care antreprenorii dar și agențiile de marketing ar trebui să le folosească în 2024 pentru a-și scala business-ul.
7 tool-uri online esențiale care te ajută să-ți dezvolți business-ul în 2024
Dacă vrei ca business-ul tău să crească și să integrezi deja un nivel de marketing 2024 în compania ta, vezi cu ce te pot ajuta tool-urile prezentate mai jos.
- WhatConverts este o platformă ce oferă o gamă variată de funcționalități și date pentru a ajuta companiile să măsoare și să înțeleagă modul în care consumatorii interacționează cu site-ul dar să și optimizeze eficiența campaniilor de marketing.
Iată câteva dintre funcționalitățile WhatConverts:
- Urmărirea conversiilor și monitorizarea apelurilor: permite urmărirea tuturor tipurilor de conversii pe site, inclusiv ce formulare au fost completate, câte click-uri au fost pe numere de telefon sau diverse link-uri, apeluri telefonice sau chiar achiziții online.
- Atribuirea de conversii: vezi ce surse de trafic sunt mai eficiente – campanii de Google Ads, Facebook Ads Linkedin Ads sau căutările organice.
- Date despre comportamentul vizitatorilor: WhatConverts furnizează informații depre profilul vizitatorilor precum locație, termenii de căutare utilizați sau paginile pe care le-au vizitat înainte și după conversie. Aceste date ajută la înțelegerea mai profundă a comportamentului utilizatorilor.
- Integrări: platforma WhatConverts se poate integra cu alte instrumente de marketing, cum ar fi Google Analytics și Google Ads, ceea ce înseamnă că vei avea o mai bună gestionare a datelor.
7 tool-uri online esențiale care te ajută să-ți dezvolți business-ul în 2024
- Programmatic Display este o tehnologie ce utilizează un software specializat și algoritmi ce plasează în mod automat bannere publicitare pe site-uri relevante pentru audiența ta țintă și care au cel mai mare impact. Nu mai este nevoie de intervenție umană în procesul de cumpărare și plasare a spațiilor publicitare, ceea ce înseamnă că poți să-ți direcționezi bugetul de publicitate, optimizând astfel costurile și performanța campaniilor tale de marketing.
- Google Analytics 4 reprezintă cel mai recent tip de proprietate GA și poate fi folosit pentru a măsura atât traficul site-ului, cât și gradul de folosire a aplicațiilor. Cu ajutorul GA4 compania ta va putea să măsoare concomitent activitatea userului atât pe site, cât și în magazinul online sau pe aplicația mobilă.
- Chat GBT sau chatbot, cum mai este cunoscut, este un instrument ce folosește inteligența artificială și care poate oferi asistență 24/7 clienților tăi. Odată integrat pe site-ul tău, nu numai că va îmbunătăți serviciul clienți dar poate duce și la o creștere a conversiilor din click-uri în vânzări efective.
- Docusign este o platformă care facilitează procesul de semnare a documentelor în meniul online. Nu mai este nevoie să ai documentele fizic pentru a le semna, ceea ce înseamnă că scutești mult timp și poți începe colaborarea cu un nou partener în câteva minute.
- Asana te ajută în gestionarea proiectelor interne, în organizarea sarcinilor pe care le distribui foarte ușor membrilor echipei, în urmărirea termenelor limită și a progreselor realizate.
- Slack este o platformă de comunicare eficientă între membrii echipei tale. Aceasta facilitează conversațiile rapide, partajarea documentelor și colaborarea la distanță, ajutând astfel la menținerea echipei conectate și productive.
Așadar, dacă vrei ca în 2024 să rămâi competitiv, relevant și să ajungi mai ușor la publicul tău, nu ar fi rău să iei în calcul o parte din tool-urilre prezentate mai sus. Nu numai că îți poți optimiza activitatea de marketing și prezența în mediul online, dar vei putea să îți dezvolți și afacerea, cheltuind mai puține resurse financiare și umane.