Luna aceasta, echipele de tehnicieni ale Black Pepper Yachts lucrează la foc automat pentru a definitiva la construcția noilor catamarane din carbon din seria Code C.69. Fiecare Code C.69 este construit pe comandă, cu un design adaptat preferințelor, stilului de viață și planurilor de navigație ale proprietarului.
Custom made
Echipele Black Pepper Yachts lucrează îndeaproape cu proprietarii și echipajele acestora, de la proiectarea inițială până la lansare, pentru a obține cel mai bun echilibru între confort, performanță și design. Iată pe scurt care sunt principalele zone vizate ce pot fi personallizate și adaptate cerințelor fiecărui utilizator:
- Posturi de cârmă personalizate: pe punțile laterale, în cockpit sau în altă parte, în funcție de preferințele de navigație ale clientului.
- Acoperiș reglabil: lățimea și înălțimea pot fi personalizate pentru a crea un spațiu care se potrivește perfect stilului de viață și preferințelor.
- Energie la bord: propulsie hibridă, hidrogeneratoare, panouri solare – fiecare detaliu este proiectat pentru a satisface nevoile specifice ale proprietarilor.

Interior modular
Amenajările interioare și decorul modular pot fi complet personalizate pentru a se potrivi cu gusturile, stilul de viață și planurile de navigație ale fiecăruia.
Astfel, numărul de cabine, poziționarea bucătăriei la babord sau la tribord, precum și configurațiile optimizate pentru confort sau performanță, fsac parte din arsenalul personalizării fiecărui model C.69.

O scurtă incursiune în spatele scenei
De obicei, fie vedem schițele unui nou model, fie produsul final. Dar de data aceasta Black Pepper Yachts ne oferă câteva insigh-uri din timpul procesului pe producție pentru C.69
Code 0.1 „vintage day sailer” cu dublă personalitate
Echipele Black Pepper Yacht, în colaborare cu echipa Multiplast, au coordonat cu succes mai multe operațiuni majore de manipulare într-o fereastră de numai 24 de ore. Iată care au fost etapele:
Etapa 1: Code C.69, ca și în cazul altor ambaracțiuni aflate în stadii în stadii finale, părăsește șantierul naval.

Etapa 2: Lansarea noii platforme la sfârșitul zilei la Multiplast în Vannes
Etapa 3: Remorcarea peste noapte a platformei de la Vannes la Nantes de către Merida of Oceanic Assistance sub supravegherea lui Adrien Hardy.
Etapa 4: În zori, Mediaco a ridicat platforma din apă, în timp ce nava Merida își menținea o prezență vigilentă.



Etapa 5: Augizeau poziționează cele două unități Code C.69 cu camionul său în interiorul șantierului naval în ordinea viitoarei lor ieșiri.















Comentați?