Actorul american Harrison Ford a jucat rolul principal al spotului publicitar Jeep®pentru Super Bowl. Spotul, care a fost ținut strict secret până la prezentarea sa din timpul transmisiunii de duminică seară, îl prezintă pe Ford în materialul video de două minute „Owner’s Manual.”
Spotul publicitar de două minute „Owner’s Manual” a fost regizat de James Mangold, regizor nominalizat la Oscar® („Complet necunoscut”, „Ford v Ferrari”, „Indiana Jones și cadranul destinului”, „The Wolverine”) și produs de Minted Content în colaborare cu Stellantis
Owner’s Manual
Stellantis este singurul producător auto care a difuzat reclame în timpul Super Bowl din acest an, cu apariții atât din partea Jeep®, cât și a Ram Trucks.
Fă-ți singur barca ta sau mai gândește-te!
„Owner’s Manual” include o coloană sonoră originală, „Go Anywhere”, scrisă și interpretată de Nathaniel Murphy, artist Sony Music Publishing, special pentru spotul publicitar Jeep®.
Spotul publicitar pentru marca Jeep® care îl are ca protagonist pe legendarul actor de film Harrison Ford, vorbește despre faptul că, deși oamenii au posibilități infinite în viață, spre deosebire de mașini, nu beneficiază de un manual de utilizare care să îi ajute să își ghideze deciziile, așa că, în cele din urmă, aleg ceea ce îi face fericiți.
Ford afirmă în reclamă:
„Alegeți ceea ce vă face fericiți. Prietenii mei, familia mea, munca mea mă fac fericit. Acest Jeep® (Wrangler 4xe) mă face fericit… chiar dacă numele meu este Ford. Acesta este manualul meu de utilizare. Găsiți-vă fericirea. Scrieți-vă propriul manual”.
Cele mai bune 10 „jucării” pentru distracție și aventură pe mare
.Harrison Ford a declarat despre colaborarea cu marca Jeep® la spotul publicitar: „Am spus „da” pentru a face acest spot publicitar datorită scenariului. Este o comunicare foarte directă despre viață și se încheie cu urcarea într-o mașină Jeep®, acesta este elementul cheie. Nu a fost nevoie să mă prezint din nou, să punctez faptul că în viața mea am făcut multe lucruri și că sunt cunoscut pentru anumite proiecte sau roluri. Este doar o discuție liniștită din partea cuiva care împărtășește o idee. Îmi place modul în care s-a dezvoltat”.
În spotul publicitar de două minute este prezentată și relația de lungă durată a mărcii Jeep® cu USO (United Service Organizations).
„Schimbarea vieților în bine este ideea mea de succes” Carmen Preda – fondatoarea Capsea Yachting
Pe măsură ce marca Jeep® continuă să își extindă portofoliul, oferind platforme multi-energie prin intermediul vehiculelor sale emblematice 4×4, primul vehicul electric cu baterie (BEV) al mărcii la nivel global, Jeep®Wagoneer S, lansat mai întâi în SUA și Canada, ajunge acum la dealerii americani certificați Jeep® EV și va fi lansat în Europa până în T1 2026.
Pe link-ul de mai jos, vă invităm să urmăriți spotul publicitar:
Comentați?