Bavaria Yachts atinge două borne importante în existența sa: 45 de ani de yachturi cu vele și 25 de ani de bărci cu motor

Bavaria 707

Șantierul naval Bavaria Yachts are două mari aniversări. Pentru că atunci când două evenimente mari aproape se suprapun este un bun motiv pentru a sărbători împreună aceste mari aniversări. Noii proprietari care își comandă un nou model BAVARIA începând cu luna septembrie beneficiază de promoții spectaculoase.

Bavaria C-Line Fleet
Bavaria C-Line Fleet

BAVARIA YACHTS construiește yacht-uri cu vele de 45 de ani și este cunoscut și pentru bărcile cu motor de 25 de ani. În această perioadă peste 43 000 de veliere și bărci cu motor au fost livrate de BAVARIA YACHTS proprietarilor entuziaști de-a lungul anilor.

Istoria a început în 1978 cu Bavaria 707

Primele prototipuri ale legendarei bărci cu vele BAVARIA 707 au fost lansate în 1978 în fabrica de ferestre a fondatorului BAVARIA YACHTS Winfried Herrmann din Giebelstadt. Curând devenea clar că construcția de yacht-uri va fi mai mult decât un al doilea pilon de bază în viitor pentru marcă.

Doar un an mai târziu, Herrmann a pornit la drum cu a doua sa ambarcațiune cu vele, BAVARIA 808, punând bazele unuia dintre cele mai de succes șantiere navale de yachturi. Aproape 160 de alte modele de yacht-uri cu vele au urmat de atunci și până în prezent.

Premiul European Yacht of the Year 2024 pentru Bavaria C46

La doar un an de la premieră, cea mai recentă BAVARIA C46 este deja una dintre cele mai de succes bărci cu vele de la Giebelstadt. Ea a câștigat Premiul European Yacht of the Year 2024, la fel ca sora sa BAVARIA C42 în 2021 și BAVARIA CRUISER 46 în 2016.

Bavaria C46
Bavaria C46

Bazându-se pe succesul velierelor destinate proprietarilor privați și pieței de charter, Herrmann a decis la începutul anilor 2000 nu numai să își extindă șantierul naval cu cea mai modernă unitate de producție de yacht-uri, de 70 000 de metri pătrați de spațiu de producție, ci și să cucerească piața bărcilor cu motor.

Bavaria C46 cu Ocean Package

Noua marcă BMB, BAVARIA MOTORBOATS, a venit cu primul BMB 27 SPORT și a fost sărbătorită ca o revoluție. Au urmat alte modele BAVARIA MOTORBOAT, uneori deschise sau cu hardtop, coupe sau fly, cu motor inboard sau outboard, până la cel mai recent, de asemenea premiat, BAVARIA SR-LINE.

Promoții aniversare pentru noii proprietari

Primii 50 de proprietari noi care comandă un nou Bavaria începând cu septembrie 2024 la marile saloane nautice de la Cannes, Southampton, Genova, Friedrichshafen, La Rochelle sau de la dealerul BAVARIA YACHTS local și comandă unul dintre pachetele de echipamente atractive vor primi, de asemenea, atractivul cadou BE PART OF THE STORY de la BAVARIA YACHTS.

Un set de pahare exclusiv BAVARIA YACHTS de la Silwy Magnetic System. Paharele care alunecă sau cad la bord fac acum parte din trecut.

În plus față de tava magnetică de înaltă calitate, setul BE PART OF THE STORY include două pahare de cristal magnetice pentru long drink și două pentru vin, gravate în mod natural cu logo-ul BAVARIA YACHTS. Toți fanii BAVARIA YACHTS și Silwy pot comanda setul și de la dealerul lor BAVARIA YACHTS.

În plus față de Festivalul de Yachting de la Cannes, BAVARIA YACHTS va fi reprezentată cu toate modelele noi la toate celelalte saloane nautice importante din Southampton (13-22 septembrie), Salonul Nautic de la Genova (19-24 septembrie), Interboot (25-29 septembrie) și Grand Pavois din La Rochelle (1-6 octombrie).

45 DE ANI DE YACHTING

Cum i-a venit ideea de a construi cel mai mare șantier naval de yacht-uridin Germania și unul dintre cele mai moderne din lume în mijlocul Germaniei, departe de coastele din nord sau de Marea Mediterană, va rămâne poate întotdeauna secretul fondatorului BAVARIA YACHTS, Winfried Herrmann.

Succesul de astăzi al BAVARIA YACHTS demonstrează că acesta a luat decizia corectă în 1978, deoarece o echipă bună, cu pasiune și dragoste pentru construcția de ambarcațiuni este poate mai importantă decât accesul direct la mare.

Bavaria 707
Bavaria 707

Mai presus de toate, însă, ambarcațiunile pe care Herrmann le-a dezvoltat la începutul anilor 1980 erau în conformitate cu gusturile contemporane și erau întotdeauna puțin mai ieftine decât cele ale concurenței.

„Epoca ambarcațiunilor realizate manual a trecut”, spunea Herrmann la acea vreme, iar succesul său comercial rapid i-a dat dreptate. Încă de la început, producția bărcilor sale nu a avut nimic în comun cu construcția tradițională de bărci într-o magazie mică.

Un Henri Ford în construcția de yachturi cu vele

Hermann era un raționalizator neliniștit și pasionat care, chiar și în fabrica sa de ferestre, îi plăcea să verifice procesele de lucru cu un cronometru și să le optimizeze acolo unde era posibil.

Acest lucru a condus la o altă declarație legendară a lui Herrmann: „Redefinim prețurile în construcția de yachturi”

Cu toate acestea, el nu a pierdut niciodată din vedere dezvoltarea și îmbunătățirea ambarcațiunilor sale. Dealerul de iahturi și apoi brokerul de ambarcațiuni charter Josef Meltl, care a contribuit cu o mare expertiză de piață și cu siguranță a ajutat la pregătirea intrării ulterioare, de mare succes, pe piața charter, a fost, de asemenea, implicat încă de la început și mai târziu a devenit partener.

Bavaria 46 din 2005
Bavaria 46 din 2005

BAVARIA 46 HOLIDAY a fost primul yacht cu vele optimizat pentru charter în 1985 și poate fi găsit și astăzi în unele flote charter.

BAVARIA YACHTS a beneficiat întotdeauna de cei mai buni designeri și consultanți

Începând cu 1992, noile modele au fost proiectate de J&J Design din Slovenia; echipa de design, încă tânără la acea vreme, își făcuse deja un nume pentru yachturile rapide.

Pe parcursul celor 45 de ani, au fost dezvoltate în total 160 de modele diferite de iahturi cu vele. BAVARIA YACHTS a rămas întotdeauna fidel ADN-ului său.

Bavaraia Vision 44 din 2008
Bavaraia Vision 44 din 2008

În plus față de caracteristicile bune de navigație, spațiul optimizat și cooperarea cu furnizori renumiți au fost întotdeauna componente importante.

Catargele de la Selden din Suedia, pânzele de la Elvström din Danemarca și vinciurile de la Lewmar pot fi găsite pe toate bărcile cu vele construite vreodată în Giebelstadt.

Farr Yacht Design din Annapolis este cunoscut pentru yachturile (racer) de regată, rapide, din Ocean Race sau America’s Cup, dar a demonstrat, de asemenea, că poate proiecta yacht-uri cu vele, rapide și confortabile odată cu seriile BAVARIA CRUISER și VISION-Line din 2010.

Bavaria 39
Bavaria 39

Cu peste 1 000 de unități construite, BAVARIA CRUISER 46 este probabil una dintre cele răspândite ambarcațiuni cu vele din lume. Și nici BAVARIA CRUISER 34 nu este departe de această bornă.

O nouă serie de succes: BAVARIA C-Line

Ca și bărcile cu motor din linia SR, noua BAVARIA C-Line are caracteristici italiene. Nu numai în ceea ce privește designul, ci și în ceea ce privește agilitatea sub vele.

Cossutti Yacht Design a proiectat nava amiral a flotei, BAVARIA C57, în 2017. Cinci alte modele C-Line au urmat și au ridicat bărcile cu vele de la BAVARIA YACHTS într-un nou segment.

Cel mai bun exemplu în acest sens este noul BAVARIA C46, care a fost imediat votat cel mai bun Yacht al anului în Europa de către un juriu internațional de experți.

Jochen Rieker, șeful juriului EYOTY, declara: „Constructorii de ambarcațiuni din Giebelstadt, în Germania, au demonstrat deja acum trei ani că ceva s-a schimbat. Atunci, după o lungă pauză, BAVARIA C42 proiectat de Maurizio Cossutti a câștigat titlul de yachtul european al anului cu un avans copleșitor. Acum, BAVARIA C46 îi urmează exemplul și, în ciuda numeroșilor concurenți cunoscuți este din nou un câștigător clar. Deși urmează același concept de bază, în multe privințe ridică ștacheta chiar mai sus decât sora sa, care a câștigat în 2021.”

Și Toby Hodges de la „Yachting World” explică triumful lui C46:

„BAVARIA și-a sporit calitatea într-o asemenea măsură încât altor șantiere mari le este greu să țină pasul.”

„În viața mea profesională, am lucrat pentru multe companii cu mărci puternice. Nu numai că BAVARIA YACHTS a devenit foarte repede unul dintre cele mai cunoscute branduri pentru yachturi cu vele și cu motor după ce a fost fondată, dar BAVARIA YACHTS a avut un impact durabil asupra pieței de peste 45 de ani.

Noutățile Bavaria Yachts pentru evenimentele din această toamnă

Cu BAVARIA C- și CRUISER-Line, suntem perfect poziționați pe termen lung în segmentul nostru de yachturi cu vele de 30 până la 57 de picioare. Acest lucru este confirmat zilnic de mulți proprietari fericiți și de dealerii noștri, dintre care mulți sunt partenerii noștri de 45 de ani. Credem că suntem foarte bine pregătiți pentru viitor”, rezumă Michael Müller, CEO al BAVARIA YACHTS.

Bavaria C-Line Fleet
Bavaria C-Line Fleet

25 de ani de putere: de la BMB la BMW și apoi la gama Bavaria SR

La sfârșitul anilor 1990, unitatea de producție BAVARIA YACHTS din Giebelstadt, lângă Würzburg, a fost extinsă pentru a deveni cel mai modern șantier de producție în serie din industria yachturilor

Pe o suprafață de 200.000 de metri pătrați, halele de producție cu o suprafață de peste 70.000 de metri pătrați au fost echipate cu utilaje de producție de ultimă generație.

Mașini de frezat CNC pentru prelucrarea punților și a carenelor, patru linii de producție pentru echiparea iahturilor și o linie de vopsire pentru finisarea mobilierului propriu al companiei sunt doar câteva dintre tehnicile de producție introduse de Winfried Herrmann, care i-au adus respectuosul titlu de „Henry Ford al industriei iahturilor”. Și piatra de temelie a fost pusă pentru extinderea producției pentru construcția de bărci cu motor.

Șantierul principal al Bavaria Yachts
Șantierul principal al Bavaria Yachts

Pentru a da o față proprie noii linii de bărci cu motor, a fost dezvoltată eticheta BMB, BAVARIA MOTORBOATS, cu propriul logo și propria apariție la târguri.

Primul model a fost BMB 27 SPORT. Acesta a fost construit și proiectat de Japec și Jernej Jakopin. J&J Design proiectase deja multe bărci cu vele BAVARIA de succes și, de asemenea, dovedise o mână inteligentă în găsirea echilibrului perfect între caracteristicile bune de navigație și spațiul generos în primele bărci cu motor BMB. Și au urmat multe alte modele BMB de la J&J. În 2009, BMB 30 SPORT a fost desemnată ambarcațiunea cu motor a anului.

Bavaria 25 Sport
Bavaria 25 Sport

În acest timp, în colaborare cu BMW Design din San Francisco, au fost create și a doua generație a Sport-Line și legendarul BAVARIA DEEP BLUE 46, o adevărată revoluție pentru piața bărcilor și pentru BAVARIA YACHTS însăși.  Presa a lăudat atunci nu numai designul extrem de modern, ci și spațiul neobișnuit de mare cu trei cabine sub punte.

BMW Design a rămas un partener al echipei de dezvoltare BAVARIA YACHTS, dar în 2013 o nouă față a preluat designul BAVARIA MOTORBOATS. Marco Casali și echipa sa de la Too Design din Roma au dat formă celei de-a treia generații a BAVARIA YACHTS Sport-Line și au schimbat pentru totdeauna fața bărcilor cu motor BAVARIA YACHST cu noi dezvoltări precum BAVARIA VIRTESS 420. În același an, VIRTESS a fost desemnat Power Boat of the Year și a fost votat, de asemenea, cel mai bun iaht cu motor al anului în Marea Britanie.

În 2016 BAVARIA SPORT 360 câștiga Best of Boats Award

Apoi lucrurile au mers din ce în ce mai bine. BAVARIA SPORT 360 a câștigat Best of Boats Award (BOB) în 2016, punând bazele succesului noului Sportline. Valorile de bază ale modelelor BAVARIA S29, S30 și S45 provin din această perioadă și, prin urmare, sunt printre cele mai frecvent construite bărci cu motor din istoria BAVARIA YACHTS de astăzi. BAVARIA R40 a urmat în 2017 și a completat gama de modele cu conceptul său unic de lux.

Boot 2024: Bavaria a adus la Dusseldorf întreaga flotă SR-Line

Din 2020, noua linie BAVARIA SR-Line reprezintă un nou nivel al bărcilor cu motor din Giebelstadt. BAVARIA SR41 a dat startul, iar BAVARIA SR36, un an mai târziu, nu numai că a câștigat premii importante, dar a fost, de asemenea, foarte lăudat de comunitatea internațională.

„Cel mai bun BAVARIA pe care BAVARIA YACHTS l-a construit vreodată” a fost unul dintre citatele din revistele de specialitate și arată că, în ceea ce privește designul, aspectul și calitatea, BAVARIA YACHTS a făcut un alt pas important înainte cu BAVARIA SR-Line.

Aceasta a fost și opinia a 30 de cititori ai revistei franceze de bărci cu motor Moteurboat, care au putut testa personal BAVARIA SR33 și au votat-o cea mai bună barcă cu motor din Franța în 2023. Caracteristicile sale de manevrare sigure, dar și sportive, numeroasele soluții inteligente de detaliu pe punte și sub punte, precum și calitatea perfectă a construcției i-au convins pe cititorii critici.

Cum va continua istoria bărcilor cu motor de la BAVARIA YACHTS după 25 de ani?

„În primul rând, suntem foarte mândri de ceea ce echipa BAVARIA YACHTS, împreună cu rețeaua mondială de dealeri BAVARIA YACHTS, a realizat în ultimii 25 de ani și suntem acum un jucător de încredere pe piața bărcilor cu motor între 29 și 50 de picioare. Eu însumi am fost profund implicat în fiecare nouă dezvoltare timp de peste 15 ani și aștept deja cu nerăbdare următoarele proiecte”, explică Norbert Leifeld, COO responsabil pentru producție și design la BAVARIA YACHTS din 2023.

BAVARIA SR Line
BAVARIA SR Line

 

 

Adaugati comentariu