„Dincolo de limite!” – culisele unei campanii extraordinare pentru Aquaracer
„Ne scufundăm mai adânc ca oricând în universul mărcii în această revoluționară examinare a procesului de depășire a propriilor limite. Dincolo de frică, dincolo de rațiune, dincolo de limite”. Acesta este modelul după care a fost construită noua campanie de publicitate pentru Aquaracer Professional 300.
„Dincolo de limite!” – culisele unei campanii extraordinare
Într-o explozie de culori saturate, plină de energie, TAG Heuer ridică ștacheta când vine vorba de estetica din jurul ceasorinicăriei de mare finețe.
În videoclipul tânărului cineast elvețian Jonas Egi, trei sportivi remarcabili își explorează propriile limite.
Surferul american Kai Lenny, ambasador de mult timp al TAG Heuer, campioana în apnee, videograf și prieten al mărcii, Julie Gautier și scafandrul Robin George.
Pe creasta unui val uriaș, în adâncurile albastre ale oceanului sau zburând prin aer …
Aceste scene de sport extrem filmate la Nisa în frnața, Nazare în Portugalia și Hawaii, aproape sfidează naturalul. Mai sus, mai departe, mai adânc decât niciodată.
Ideea din spatele campaniei este că atunci când forțezi limitele a ceea ce este posibil, timpul se oprește. Sau mai exact, își încetinește curgerea.
În psihologie, starea de plutire sau a „fi în zonă„ este definită ca o realizare supremă, o stare de concentrare extremă. Este un sentiment unic de a fi prezent în acel moment!
Atunci când ieși din zona de confort atingi cea mai bună versiune a ta: este noua percepție a performanței și experienței spirituale și care nu reprezintă apanajul exclusiv al campionilor.
O călătorie dincolo de limita sporturilor extreme
„Suntem foarte mândri și îmcântați de cum am reazlizat această uimitoare campanie dedicată lansării noii colecții TAG Heuer Aquaracer. Ideea din spatele campaniei este să ducem clientul într-o călătorie dincolo de limita sporturilor extreme. Vrem să inspirăm audiența subliniind acele momente speciale în care atleții de clasă mondială depășesc limitele și intră într-o nouă dimensiune. Făcănd asta am putut arăta calitățile incredibile ale gamei Aquaracer.” explică George Ciz, Chief Marketing Officer pentru TAG Heuer.
Ulysse Nardin experți în navigație
„Decizia de a utilkiza imagini restilizate, utilizănd culori saturate și imagini abstracte desprinse parcă din science fiction depășesc clieșeele normale asociate surfingului și imaginilor cu oceanul. Suntem instantaneu transportați într-o altă dimensiune, chiar în adâncurile imaginației noastre. Este despre sport și lux, înaltă precizie și chiar yn și yang – un mariaj între extreme unic pentru TAG Heuer” spune Alexander Kalchev, Chief Creative Officer at DDB Paris.
În acest film, care introduce cea mai nouă tehnologie orologeră, TAG Heuer reafirmă nesfârșita căutare pentru încercarea de a plăti un tribut tăriei mentale pe care o avem în interiorul nostru.
Un angajament atemporal și universal și plin de însemnătate
„Când îmi pun costumul, instinctul meu de conservare se unește cu spiritul conpetitiv. Dar această competiție nu este despre ai învinge pe alții – este despre a mă împinge pe mine dincolo de limite, în încercarea de a obține maximul meu potențial.
Dincolo de limită este acel punct extrem de unde nu te mai poți întoarce, unde ești sută la sută dedicat și nu ai decât o singură opțiune- să crezi în tine – în totalitate. Este dincolo de tine, simți forțe impresionante în jurul tău. La final, te simți ca și cum ai fost pe lună. Vezi lucruri pe care nu le-ai mai remarcat înainte.” Kai Lenny campion surf, windsurf, kitesurf și ambasador TAG Heuer.
Dincolo de limite
„Când îmi pun costumul, instinctul de supraviețuire se unește cu spiritul de competiție. Dar această competiție nu este despre a-i învinge pe alții – este despre a ajunge eu însumi dincolo de limite, în încercarea de a-mi atinge maximum de potențial.
Dincolo de limită este acel punct extrem în timp de unde nu te mai poți întoarce, unde ești sută la sută implicat și nu mai ai decât opțiunea de a crede în tine – în totalitate.
Este dincolo de tine, simți forțe puternice care lucrează în jurul tău!
La final, te simți ca și cum ai fi fost pe lună. Vezi lucruri pe care nu le-ai fi observat înainte.” Kai Lenny comapion de surf, windsurf și kitesurf și ambasador TAG Heuer.